aug 28, 2018
61 Views
Komentáre vypnuté na Posilňovanie? Vyskúšajte ho na stoličke

Posilňovanie? Vyskúšajte ho na stoličke

Written by

Cvičiť sa dá dnes už takmer hocikde. Okrem fitness centra môžeme využívať parky, záhrady, work-out zóny, ale aj pohodlie vlastného domova. Ak nemáte veľa času, alebo ste na materskej, či často pracujete z domu, vlastná obývačka vám na tréning určite znie ako najlepší nápad. Chcete však vyskúšať niečo nové? Máme pre vás tipy na nové cviky ku ktorým nepotrebujete nič iba chuť na cvičenie a stoličku.

Nič neupúta mužské oko viac, ako štíhly pás. V kontraste s vašimi bokmi zdôrazňuje vašu ženskosť. Problém však nastáva, ak sa mu pravidelne nevenujete. Začne sa strácať a pomaly môže splynúť tak, že ho nebude ani vidno. Vtedy začínate v skrini hľadať opasok, aby ste si ho aspoň trochu zvýraznili. Je ale ešte jedna možnosť. Vytvarujte si ho počas sedenia na stoličke. Či počas prestávky pri práci s počítačom, alebo medzi hľadaním nových topánok na internete. Pohodlne si sadnite, ideme na to.

Postava antickej bohyne

Účinok tohto cviku spočíva v rovnom chrbte a otáčaní sa do strán. Popri sedení na stoličke sa otáčajte do oboch strán. Doľava a potom doprava a to tak, že boky sú stále na jednom mieste, nedvíhajú sa. Na jednej strane na pár sekúnd zastavte a potom sa otočte do druhej strany a opakujte 10-krát. Ak v práci veľa sedíte, poteší vás, že okrem posilnenia brušných svalov si natiahnete aj chrbticu. To pomôže zamedziť  bolesti chrbta a budete sa cítiť fit. Ďalší level je potom už len posilňovanie chrbtových a brušných svalov len tým, že sedíte, dokonca bez pohybu. Na to však potrebujete stoličku, ktorá má pohyblivý sedák na pružine. Sedadlo má výkyvovú funkciu a vaše telo drží stále v strehu, aby ste sedeli v tej najsprávnejšej polohe aj osem hodín.

Dolné bruško nevynechajte

Tento cvik je tiež založený na vytáčaní tela. Posilníte ním dolné a šikmé brušné svaly, ktoré prispievajú k dokonalému tvaru vášho tela. Sedíte rovno, pár centimetrov od operadla, neopierajte sa.  Pravé koleno dvíhajte ku hrudníku a dotknite sa ho ľavým lakťom. Ruky by mali byť za hlavou ako pri klasických sklápačkách. Stále sa vytáčajte do opačnej strany, pri pohybe naspäť ste v pôvodnej polohe, kde ste začali. Kolená môžete vystriedať, alebo začať jedným a po sérii vymeniť. Rozdiel oproti tzv. brušákom je len v tom, že posediačky nepotrebujete žiadnu podložku, stačí vám kvalitná stolička. Jedna séria má 15 opakovaní.

„Vzlietnite“ k osiemu pásu

Tento cvik pripomína nejakú detskú hru. Akoby ste sa hrali na lietadlo. Ruky máte v 90-stupňovom uhle, v úrovni ramien. Ľavá ruka smeruje k pravej špičke a naopak pravá ruka k ľavej špičke. Opakujte minimálne 20-30 krát. Už po mesiaci uvidíte ako tuk z bruška mizne a váš nadobúda želaný tvar. Posledný cvik je aj na trávenie. Sadnite si rovno, chrbát neopierajte. K hrudi priťahujte koleno, pričom chodidlá sú vo vzdialenosti šírky ramien. Ak chcete brušné svaly poriadne precvičiť, ruky by ste mali mať tesne pod jabĺčkom. Kolená dvíhajte 20-30-krát.

 

Article Categories:
Zdravie

Comments are closed.